TRE MINNEN FRÅN SOMMAREN 2013

Publicerat den 2013-11-20 - 0 kommentarer
 
Det första minnet är detta. Herregud detta kändes som om det var i helgen, tiden går så fruktansvärt fort :(
Jag, Sona och Sozan hade nyss fått sommarlov. Vi satte oss på en randome buss på väg mot lindome och bara åkte runt och runt sen bestämde vi oss för att baka kladdkaka och vispa grädde och ha sleepover och bara fira att vi äntligen hade fått sommarlov! Så vi satt vid min alltan, åt ost blollar och kladdkaka till ungefär halv 3 på natten. Denna dagen kommer jag aldrig glömma, den var så himla härlig. 
Det andra minnet är Gothia veckan. Herregud va kul det var! Jag, Sona, Nicole och Amanda var med varandra typ hela veckan och gjorde massa roliga saker i stan. Sen på onsdagen hade var vi taggade till 100% att gå på gothia discot haha (själva discot var skit töntigt och det sög) men allt annat som hände den veckan var bara så kul! saknar det :(
 
 
Det sissta minnet hittar ni om ni klickar HÄÄR det är en video från min sommar! helt underbart var det :)
 
-Stina
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: