20 FRÅGOR OM MIG

Publicerat den 2013-11-19 - 0 kommentarer

1. Är du kär? - Nej

2. Längd? - 1.64

3. Vilken är din favorit mat? - Kina mat tror jag

4. Bästavänner? - Har en bästis sen har jag kompisar som är väldigt nära :)

5. Födelsedag? - 26 november

6. Bästa som finns? - Cheerleading 

7. Vart bor du? - I Sverige

8. Någon du vill träffa? - Beyonce

9. Vem ringde dig senast? - Pappa

10. Vem smsa dig senast och vad stod det på sms:et? - Moa - Det tror jag inte

11. Vem krama dig senast? - Mamma

12. Hur många syskon har du? - Två bröder

13. Ögonfärg? - Blå

14. Skönaste personen du vet? - Jossi :)

15. Vem träffade du senast & vart? - Min bror, i mitt kök

16. Har någon av dina vänner dött/tagit självmord? - Nej

17. Din musiksmak? - Olika

18. Vad åt du senast? - Pasta

19. Vad drack du senast? - Te

20. Har du din naturliga hårfärg nu? - Nej

 
-Stina
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: