MITT BYTE TILL GCO

Publicerat den 2013-11-21 - 0 kommentarer
I sommras bytte jag från Gc Troops till Gothenburg Cheer One. Det är nog det bästa beslutet jag har gjort faktiskt, inget illa menat mot er som går i Gc Troops. Men jag personligen trivs bättre i GCO, för jag tycker dom lägger upp träningarna bättre och planerar bättre. Efter jag bytte till GCO har jag utvecklas sjukt mycket, förut kunde jag knappt flickis och nu kan jag köra stilla flickis, rondat flickis, rondat flickis flickis och toetoutch (hopp) flickis. Jag trivs sjukt bra i GCO och mitt lag är helt underbart, tränarna är ännu mer underbara kan jag säga er. Älskar mitt lag!
Gick från Invaders ( Level 1 ) till Bobcats ( Level 5 ).
- Amanda
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: