MIN HELG

Publicerat den 2013-11-24 - 0 kommentarer
Fölåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen!

Fredag: jag var i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag och Amanda till träningen och tränade med bästa bobcats. Efter träningen gick jag och Amanda på bio och såg catching fire som var så sjukt jävla bra! Kom hem halv 1 så hann inte blogga eller något.

Lördag: städade mitt rum, duschade och fixade mig sen kom Anna hem till mig så var vi med varandra hela kvällen och vi var hemma själva hos mig så vi hade skit kul, sen lagade vi mat och sen åkte Anna hem vid halv 8 ungefär. Då kom min familj hem så kollade vi på en skit rolig film som jag inte kommer ihåg vad den hette och sen gick jag och la mig.

Söndag: tränade på morgonen och satte min flickis på träningen så är typ stolt haha. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting fram tills klockan 8 då jag duschade och plattade mitt hår efteråt sen kollade jag på något pogram och nu ska jag strax sova.

Förlåt men ska bli bättre! Imon kör vi som vanligt. Godnatt!
- Stina

Omg omg omg omg omg, så jävla snygg jag döör
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: